Blondie de xocolata blanca i festucs


Per fi, després de moltes setmanes estrem bloc!! La nostra primera entrada ja és aquí!! :)

Ja feia dies que em rondava pel cap fer un blondie, però en volia fer un amb estil propi. Havia estat fent recerca per internet i la majoria portaven fruits rojos o algun tipus de nou. Se'm va acudir que el festuc lligava força amb la xocolata blanca i que el contrast podria ser interessant. I... la meva intuïció ha acabat sent un èxit! Ha quedat bonísssssim!

La barreja del sucre morè barrejat amb la mantega fosa és la clau perquè el gust sigui immillorable. Però el toc de la xocolata blanca i els festucs és impressionant!

Això sí, no vull saber quantes calories té cada trosset de blondie... ;)



Aquí teniu la recepta:

Ingredients:
125 gr mantega
180 gr sucre morè
2 ous
175 gr farina tamisada
1 punteta de sal
1 culleradeta de llevat químic
75 gr de xocolata blanca
un grapat de festucs
essència de vainilla


Elaboració:
-Preescalfem el forn a 180 ºC i tot seguit piquem la xocolata blanca, si no la teniu en forma de perletes. La reservem i començem a pelar els festucs. Els podeu posar sencers o, com vaig fer jo, a trossos desiguals.
-Fonem la mantega a foc suau perquè no se'ns cremi, quan sigui líquida tanquem el foc i hi afegim el sucre. Remenem fins que quedi tot ben integrat i hi afegim una culleradeta d'essència de vainilla.
-A continuació hi afegim els ous, d'un en un, i batem cada vegada a fi que no se'ns qualli l'ou.
-Un cop fet això, és hora d'afegir-hi la farina tamisada, el llevat, la sal i la xocolata trossejada. Jo he barrejat bé la massa cada vegada que hi afegia un ingredient nou.
Veureu que la massa és consistent, no us espanteu (jo estava tremolant), ha de quedar així.
-Aboqueu-la en un motlle quadrat, jo l'he forrat amb paper de forn per estalviar-me un disgust a l'hora de desmotllar-ho, i poseu-hi els festucs per sobre.
-Coeu-ho uns 20 minuts o fins que punxeu el blondie amb un palet per pinxos i surti net. Jo com que el tema forn no el domino massa, faig servir la tècnica del pintxo ;) No falla!

Bon profit!!!

Comentaris

Entrades populars